Good vibes

„I miss you like the mountains miss the sky” ar fi fraza care i-aş spune-o timpului frumos, dacă aş avea posibilitatea. Duminica trecută, însă, am avut parte de o zi cât de cât însorită şi m-am bucurat de asta din plin. Am schimbat geaca de iarnă pe paltonul meu gri şi am ieşit la plimbare.




Această gentuţă mică este extrem de comodă şi, cât de straniu nu ar suna, destul de încăpătoare. Cunoşti şi tu, cu siguranţă, momentele când trebuie să ieşi repede din casă, ai pus pe tine ce ai găsit prin dulap şi nu ai deloc timp să te gândeşti la asortarea cu geanta. Ei bine, fiecare fată are, de obicei, o „gentuţă salvatoare, care se potriveşte la orice. AVON s-a gândit cum să ne ajute în astfel de momente şi a elaborat acest model. Pe lângă acesta, găsești multe altele în fiecare broşură AVON, pe care o poţi vizualiza online aici. De asemenea, poți urmări noutățile lor pe pagina de Facebook.

Evident că nu m-am dus încălţată în pantofii stiletto prin oraş :)) Nu. Eu optez pentru comoditate şi căldură. Mi-am schimbat încălţămintea doar pentru acele 10 minute în care am făcut pozele. Iar referitor la cadre, au fost făcute de o fetiţă foarte drăguţă şi iubitoare a tot ce este frumos şi stilat – Anişoara Castraveţ.

Aveţi grijă de voi şi nu uitaţi că atitudinea faţă de tot ce faceţi, nu doar purtaţi, este cea care contează cu adevărat!

Love you!









Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu